3 sie 2011

Szampon Ziołowy SYNESIS

Tym razem testujemy ...szampon ziołowy...od Synesis
Wszystko pięknie zapakowane, dbałość o każdy szczegół!

 Receptura oparta jest na wyciągu ze skrzypu oraz na doskonałych składnikach myjących. Dodatkowo zawiera wyciągi roślinne ze świecznicy groniastej oraz lucerny. 
Zapobiega wypadaniu włosów i dodaje objętości.




Doskonały także dla osób z problemami łuszczycowymi skóry głowy. Szampon daje efekt pięknych, zdrowych i sprężystych włosów. 



Plusy:
+ zdecydowanie nadaje objętość i lekkość
+włosy są uniesione i sprężyste
+ połysk
+likwiduje uciążliwy łupież
+świetnie oczyszcza 
+ziołowy zapach (nie powtarzalny)
+łagodny dla skóry
+fajnie się pieni
+ekstra skład 
+ nie zawiera sylikonów
Minusy:
- szampon może plątać włosy ale dzięki temu  nie zawiera szkodliwych sylikonów 
- dla nie który osób może być mało wydajny zawiera 300ml

 Moja opinia:
Szampon zasługuję na pochwałę!
Sama konsystencja powala na kolana,świetnie oczyszcza włosy i nie zawiera paskudnych silikonów,zwalcza łupież i za to go cenie.
Dodał moim włosom objętości i nadał piękny połysk.
Zawiera wyciągi roślinne przyjazne dla skóry głowy.
300ml za cena: 29,00zł
http://www.synesis.pl/sklep/product_info.php/products_id/31
        Szampon otrzymuje 5/6:
 


17 komentarzy:

  1. Anetko, a jaka jest jego cna w sklepie Synesis, zainteresowałaś mnie nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna recenzja :) kosmetyki Synesis zasługują na pochwałę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciekawa ceny, produkt wydaje się być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szampon kosztuje 29zł
    http://www.synesis.pl/sklep/product_info.php/products_id/31

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować.

    +zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak roztopiony bursztyn :) Może kiedyś uda mi się wypróbować :)
    Dziękuję za komentarz ;*i za oglądanie mojego kanały na YT ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyki z firmy Synesis zasługują na pochwałę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jeszcze nie wiem, czy dam radę w nich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm... To z dodawaniem objętości mi się podoba - moi włosom z całą pewnością jej brak! ;d Skusiłabym się, gdyby nie cena, ale dla włosów warto poświęcic wszystko;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Wisiorek kosztował około 20 zł, kolczyki 2zł, a spinki 9.90 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. warto wypróbować :) oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wizytę :) Moim włosom koniecznie przydałaby się objętość u nasady, ale trudno to osiągnąć bo mam za grube i ciężkie włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie szampony bez silikonów wiec pewnie by mi spasował;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję ślicznie, te zdjęcia nie są wykonane przeze mnie:-) Wykonuje je i kadruje mój narzeczony. Interesuje się fotografią, więc pomaga mi w prowadzeniu bloga na zasadzie właśnie montażu zdjęć:

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy miałaś problemy z wypadaniem włosów? I czy ten szampon jakkolwiek temu zapobiegł? Szukam czegoś dobrego dla siebie, bo włosy lecą mi garściami...

    Zapraszam na mojego bloga modowego, dopiero zaczynam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)