12 kwi 2012

Maseczka z liści neem na włosy i skórę...z Indyjskiej apteczki!

Sproszkowane liście neem są doskonałym naturalnym środkiem do pielęgnacji włosów i skóry. To doskonały środek antybakteryjny i przeciwłupieżowy. Puder z sproszkowanych liści neem może być wykorzystywany do pielęgnacji stanów zapalnych skóry. Jest również bardzo skuteczny w walce z łupieżem. Ma bardzo wszechstronne działanie.
  Pielęgnuje alergie, odleżyny i odparzenia pieluszkowe, różnego rodzaju wysypki( w tym pryszcze),usuwa nadmiar tłuszczu ze skóry. Pomaga przywrócić naturalny kolor skóry.
 Więcej informacji znajdziecie TUTAJ
   
         Właściwości:

  • skutecznie zwalcza łupież
  • jest naturalnym środkiem antybakteryjnym
  • oczyszcza, usuwa  nadmiar tłuszczu i zanieczyszczeń
  • tonizuje skórę głowy, przywraca jej naturalny kolor
  • doskonale pielęgnuje odleżyny i odparzenia pieluszkowe, różnego rodzaju wysypki( w tym pryszcze)


ZASTOSOWANIE:
1. odpowiednią ilość pudru z liści neem wymieszaj dokładnie z  wodą, tak żeby powstała rzadka papka
2. nałóż na skórę głowy lub twarzy, delikatnie wmasuj

3. pozostaw od 10 do 15 minut
4. następnie dokładnie spłucz wodą


 Produkt jest w 100% wegetariański. Nie testowany na zwierzętach. Do użytku zewnętrznego
 
           
           Składniki: sproszkowane liście neem. Dostępny w sklepie www.helfy.pl
                Waga: 100g za 17.00 zł
             
               Jak zadziałała na mojej skórze i włosach?
1. Oczywiście rozrobiłam maseczkę Neem Puder z dodatkiem wody mineralnej aby uzyskać konsystencję rzadkiej papki.
2.Wszystko rozrobiłam w szklanym pojemniczku i wymieszałam szpatułką

Maseczka została wykonana z sproszkowanych liści neem (Drzewo Neem z rodziny mahoniowych rośnie w Indiach i Afryce na wysokość do 20 m i jest uważane w języku suahili jako `drzewo z 40` ponieważ wg wierzeń leczy 40 rożnych chorób, w Indiach natomiast jest to `drzewo życia` lub `apteka natury`. Sam preparat jest sproszkowaną korą, liści i kwiatów tego drzewa, ma działanie silnie przeciwgrzybiczne i przeciwbakteryjne dlatego idealnie radzi sobie z trądzikiem młodzieńczym, działa obkurczająco i oczyszczająco na pory i na skórę głowy. Jest polecane przy łupieżu eliminując bakterie odpowiedzialne za jego powstanie)

Neem jest przeznaczony głównie dla osób borykających się z trądzikiem i łupieżem, zarówno suchym jak i tłustym. Ze względu na swoje właściwości bakteriobójcze jest stosowany w postaci maski na twarz i na skórę głowy.



 3. Następnie nałożyłam maskę na włosy i moją skórę... trzymałam około 20 min, czasem do momentu wyschnięcia. Zmyłam maskę ciepłą wodą a następnie opłukałam cerę zimną wodą 
 Jak zadziałała na mojej skórze ?
Neem Puder ma zieloną barwę  i dosyć mocno pachnie ziołami Uwaga! Zapach jest intensywny.Na zdjęciach możecie zauważyć zieloną barwę i sposób w jaki zasycha na skórze twarzy (wiem wyglądam jak zielony Shrek) Maska wysycha ale nie jest to bardzo szybkie zjawisko,spokojnie możemy rozprowadzić ją bez żadnych obaw.Świetnie się sprawdza jako zapobiegawczy środek na wypryski,ładnie oczyszcza i  łagodzi stany zapalne oraz redukuje wydzielanie sebum.Miałam wrażenie że wsysała toksyny z mojego naskórka i działa antybakteryjnie.Jako środek na tłustą i trądzikową cerę jak najbardziej polecam,rezultaty widać po systematycznym używaniu,skóra jest gładziutka,znormalizowana i miła w dotyku.U mnie nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna,skóra przyjemnie została oczyszczona.Jak dla mnie fajny sposób na domowe Spa.
Jak zadziała na włosy?
Jeśli chodzi o moje włosy a raczej skórę głowy to mój odwieczny problem, szybko się przetłuszczają  i mają tendencję do łupieżu typu tłusty i suchy.Przeważnie moja walka z łupieżem dotyczyła tylko użycia ziołowych szamponów,ale mimo to że w jakiś sposób likwidowały mój łupież to jednak moje włosy dość mocno się przetłuszczały u nasady.Po zastosowaniu maseczki bałam się że może być za mocna i spowoduje że włosy będą bardzo przesuszone...Nakładając ją na skórę głowy, czułam lekkie ściągnięcie i swędzenie naskórka. Po prostu wiedziałam że działa! Po pewnym czasie zaczęła wysychać i troszkę się kruszyć wtedy zmyłam maskę ciepłą wodą i bez problemu pozbyłam się resztek kosmetyku.Włosy ciężko się rozczesywały,plątały bez użycia odżywki było by mi ciężko je rozczesać.
Moje odczucia: zielony kolor maseczki pozostawił delikatną poświatę na moich włosach,miałam wrażenie że delikatnie przyciemnił mój jasny kolor.Nie wiem dlaczego tak się stało ale jej mocne składniki bardzo wnikają w głąb skóry,oczywiście poradziłam sobie z tym defektem spłukując włosy 3 razy wodą.A co z przetłuszczaniem i łupieżem?
Tutaj o dziwo wielka różnica..moje włosy mogły spokojnie wytrzymać 4 dni bez mycia u mnie to dosłownie cud, były bardzo puszyste troszkę szorstkie w dotyku ale tutaj wspomagała mnie również lekka odżywka bez spłukiwania.Po łupieżu nie było nawet śladu ładnie zniwelował i usunął ten defekt.Jak dla mnie świetny i uniwersalny kosmetyk...szczerzę boje się go używać ze względu na delikatną zmianę koloru na moich jasnych włosach ale działanie ma świetne...jeśli ktoś ma naprawdę spore problemy z przetłuszczającymi włosami, warto mieć te cudo!

14 komentarzy:

  1. Jaką zmianę koloru zauważyłaś? Przyciemnienie?
    Wydaje mi się, że to fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie lekkie przyciemnienie...ale działanie maseczki jest naprawdę warte podziwu

      Usuń
  2. Widzę ,że pomaga bo jak 4 dni puszyste włosy to moim zdaniem bardzo dobry produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym go wypróbowała na moje przetłuszczające się włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowana na zwierzętach- to dla mnie bardzo wazne, rzadko sie kiedy zdarza :p Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak błoto i rzeczywiście kojarzy się ze Spa, o tej miksturze nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, nigdy nie słyszałam o tym produkcie ale zaciekawiłaś mnie bardzo. Myślę, że wypróbuję go na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym sęk, że nie mam roweru:(
    ale ostatnio sporo spaceruję, więc efekty może będą lepsze

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przyciemnia koloru włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zauważyłam takie lekkie przyciemienie,ale spokojnie trzeba po prostu dobrze spłukać włosy...obficie.Wydaje mi się że dla dziewczyn z ciemnymi włosami będzie idealna

      Usuń
  9. nie polozylabym tego na rozjasniane wlosy :) odrazu wiadomo ze zlapie kolor tego cuda :) na twarz jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  10. Boze czegos takiego nie widzialam jeszcze normalnie blogerki to jak ogromna skarbnica chetnie przetestowalabym na wlosy nie mam nic do stracenia ale na twarz bym juz nie zaryzykowala:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)