19 lip 2012

Apteczne Preparaty Na Trądzik -PŁYN I ŻEL AFRODYTA

W dzisiejszym poście troszkę o aptecznych kosmetykach firmy Elanda-dla osób cierpiących na trądzik i łojotok...

ELANDA Zakład Produkcji Środków Farmaceutycznych jest firmą polską z wieloletnim doświadczeniem w wytwarzaniu produktów leczniczych. Do zakresu działalności produkcyjnej należy konfekcjonowanie ziół jednorodnych, mieszanek ziołowych, produkcja form płynnych w postaci nalewek, wytwarzanie dietetycznych środków spożywczych. Wszystkie produkowane przez firmę wyroby posiadają wymagane pozwolenia wydane przez Ministra Zdrowia bądź są w rejestrze Głównego Inspektora Sanitarnego. Wysokie wymagania stawiane surowcom i materiałom stosowanym w produkcji zgodnie z najwyższymi standardami w ramach wdrożonej w firmie Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP) i HACCP, przy udziale nowoczesnego parku maszynowego, pozwalają na uzyskanie preparatów najwyższej jakości. 
W roli głównej:
Płyn stosowany na skórę AFRONIS oraz Żel ADONIS AFRODYTA 
W dzisiejszych czasach często spotykamy się z nadmiernym występowaniem trądziku i nie tylko u nastolatków ale coraz częściej dotyka osoby w średnim wieku.Zły dobór kosmetyków,zanieczyszczone środowisko,stres i nieprawidłowa dieta-przyczynia się do powstawania trądziku.

"PŁYN AFRONIS"
Płyn do stosowania na skórę.Po dokładnym umyciu i wysuszeniu skóry,odczekać kilkanaście minut dla uniknięcia efektu drażniącego.Następnie zwilżyć tamponik płynem i przemywać wyłącznie miejsca chorobowo zmienione.Stosować 1-2 razy na dobę.
 

Opis produktu:Afronis to lek złożony w postaci płynu, wydawany bez recepty, do stosowania zewnętrznego na skórę. Działa przeciwbakteryjnie, słabo znieczulająco i przeciwświądowo.


 
 Płyn AFRONIS -stosuje już dość długo aby powiedzieć wam o jego działaniu.Jako nastolatka często moja Pani Dermatolog przepisywałam mi go na różnego typu krostki które pojawiały mi się na skórze.Często sięgałam po różnego typu specyfiki na pojawiające krostki ale ten zawsze się sprawdza zwłaszcza w obszarze: dekolt i plecy.Świetnie działa jako produkt odkażający i zapobiega nawrotom pryszczy,bakterii.Środek na każdego może inaczej działać ponieważ jest dość drażniący i może powodować wysuszenie-uwaga wrażliwcy!Natomiast jako posiadaczka tłustej cery - preparat świetnie odkaża i uspokaja moją produkcje sebum.
 Płyn zawiera: mentol racemiczny 0,2g ,rezorycyna 2g,kwas borowy 3g,tymol 0,05g substancja pomocnicza etanol+woda oczyszczona
 Plusy:
  • + cena
  • + łatwość użycia
  • + wydajność 100g
  • + efektywność
  • + odświeża
  • + ma działanie przeciwbakteryjnie
Minusy:
- silny,drażniący zapach
- wysusza

"ADONIS AFRODYTA-ŻEL"
 Opis produktu:

Dzięki zawartości składników orzeźwiających i nawilżających zapewnia skórze uczucie świeżości.Pomaga w redukcji zmian trądzikowych, zapobiega powstawaniu nowych wykwitów. Poprawia kondycję i wygląd skóry.

 Żel AFRODYTA-często stosuje po dokładnym umyciu i osuszeniu skóry twarzy(odczekuje kilka minut) i nakładam do równomiernie w problematyczne miejsca.Delikatnie wmasowuje i czekam do wchłonięcia.Preparat należy używać 2-3 razy dziennie.Jeden z ulubionych żeli na typowe wypryski dzięki niemu nie mam żadnych problemów z niespodziankami na twarzy.Powiem tyle jest świetny!Ale uwaga po nałożeniu piecze-zapach jest typowy dla mentolu :)
składniki:woda destylowana,sepigel 305,kwas borowy,mentol
 
 
 Żel 100g zamknięty jest w wygodnej tubie z zamykanym wieczkiem.Bardzo fajne opakowanie,przede wszystkim wygodne i lekkie.
Plusy:
+ likwiduje niedoskonałości skóry;
+ nawilża;
+ zwęża pory;
+ usuwa przebarwienia;
+ ujednolica powierzchnię skóry;
+ dodaje blasku;
+ wydajność
+ żelowa konsystencja
+szybko się wchłania
+działa antybakteryjnie
 
 Minusy:
-po aplikacji dziwne uczucie pieczenia
-/+ zapach(mentolu) odświeżający

11 komentarzy:

  1. nie miałam ich jeszcze :)
    tyle tych specyfików już stosowałam i stosuję...
    pewnie i te kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba kupię któryś z tych dwóch produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy się z nimi nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam o ich istnieniu, ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że wysuszają , ale takie preparaty mają to do siebie :)
    nie wiedziałam w ogóle o ich istnieniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie miałam jeszcze tych kosmetyków, ale stosowałam Borasol- kwas borowy. Zapisała mi to dermatolog, kiedy miałam problemy z liszajcem. Kwas borowy rzeczywiście świetnie działał na skórę, ale troszkę ją wysuszał. Dobry krem dawał sobie z tym radę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze go nie mialam... Jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś w sam raz dla mnie!:)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś jak byłam nastolatką to stosowałam ten płyn na plecy, ale z tego co pamiętam niezbyt mi pomógł...

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for nice tips! I will certainly try it!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)