7 sty 2013

Makijaż na karnawał...w roli głównej fiolet i postanowienia noworoczne!

Czas już na karnawał w nowym roku 2013!Powiem wam szczerzę że w ubiegłym roku nie byłam na żadnej imprezie,weselu  czy wakacjach itp.Troszkę obowiązki spadły mi na głowę i co najgorsze walczyłam pół roku z chorobą...ale na szczęście teraz jest lepiej.Mam nadzieje że 2013 rok okażę się łaskawy,że spełnią się marzenia-te realne oczywiście :) 
     
2013 rok zapowiada się ciekawy -mimo moich obaw powinnam zmienić coś w swoim życiu.Myślę że w końcu podołam wyzwaniu i stanę się bardziej wytrwałą osobą.W życiu spotykają nas różne niespodzianki-te dobre i złe...czasem zwykłe obawy i przerażenie mogą doprowadzić do złego samopoczucia i przygnębienia. Postanowiłam wprowadzić w swoje życie więcej pozytywnej energii-więc zacznę od lekceważenia zazdrosnych osób które spotykam na swojej drodze...druga sprawa to pozytywne myślenie i pomoc innym.Nauczyłam się że warto pomagać-zwykłe ciepłe słowo,drobna pomoc daje dużo satysfakcji i gwarantuje bycie lepszym człowiekiem.Kiedy widzisz że ktoś cierpi lub jest przygnębiony życiem warto porozmawiać z taką osobą i dać jej wsparcie.Ostatnio oglądałam ciekawy program Sprawa dla Reportera który pokazuje prawdziwe oblicze naszego Państwa i ludzi którzy przeżywają tragedie życiowe.Czasami warto uświadomić sobie jak wiele cierpienia jest na świecie,po prostu  nie powinniśmy narzekać na mało istotne problemiki i nie żyć w świadomości aluzji, odwracają głowę od innych.
Jeśli macie ochotę to obejrzyjcie właśnie ten odcinek programu daje dużo domyślenia: http://www.tvp.pl/vod/audycje/publicystyka/sprawa-dla-reportera/wideo/03012013/9429088
Najbardziej wzruszyła mnie 3 historia  Pana Krzysztofa  i jego córki Dagmary z Siedlec po prostu to niesamowite ile ten człowiek ma w sobie dobroci dla swojego dziecka i jak wiele przecierpiał...dużo osób szydzi z takich ludzi,podkłada im wiele kłód pod nogi.Co najlepsze zachował tyle pozytywnej energii w życiu!To człowiek warty do naśladowania!Obejrzyjcie i napiszcie co o tym myślicie?

A teraz makijaż dla opadającej powieki:
Zdjęcia są robione w łazience:D_fiolet w roli głównej..
 W wewnętrznych kącikach użyłam bieli która rozjaśnia i powiększa optycznie oczy...
Wykorzystałam w tym przypadku: paletkę w odcieniach fioletów Hean high definition 401 Plum Explosion, eyeliner w płynie Eveline, podkład garnier do cery tłustej,korektor mineralny maybeline,tusz ViberLast,pomadka inglot kolor pudrowy różowy-wydają się na jasne ze względu na flesz z aparatu,róż do policzków Wibo.

5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:)