7 cze 2013

Włosomania- Farba Palette Salon Colors na mojej głowie :)

Jasny Popielaty Blond 10-2
Skusiłam się na promocję w Ross ,udało mi się zapolować na dość atrakcyjną cenę...na opakowaniu widniał napis :
  • " Intensywne długotrwałe kolory ,rekomendowane przez profesjonalnych stylistów – kolorystów."
    • FORMUŁA
      Profesjonalna mieszanka pigmentów.

      Trwały krem koloryzujący Palette z profesjonalną mieszanką intensywnych pigmentów, które zostają osadzone głęboko w strukturze włosa. Dla wibrującego połyskiem, precyzyjnego efektu koloryzacji oraz doskonałego pokrycia siwych włosów.*

      *W zależności od wybranego odcienia.


      Wzmacniająca odżywka nadająca połysk.

      Wzmacniająca odżywka nadająca połysk zapewnia włosom głęboką pielęgnację po koloryzacji, odbudowuje ich strukturę od wewnątrz i otula ochronną warstwą od zewnątrz. Dla wyjątkowej trwałości koloru i zdrowego wyglądu włosów wibrujących olśniewającym blaskiem.

      Łatwa aplikacja w domu
      Palette Salon Colors oferuje łatwą w użyciu buteleczkę z aplikatorem, która pozwala na precyzyjne nałożenie produktu u nasady, a następnie jego rozprowadzenie na całej długości włosów bez skapywania. Dla uzyskania olśniewającego koloru jak z wybiegów mody!
      Co znajdziemy w opakowaniu?
      Instrukcje, parę rękawiczek ochronnych, saszetkę odżywki, buteleczkę emulsji rozwijającej, tubkę kremu koloryzującego.
       
      Na tylnej stronie opakowania znajduje się opis oraz zdjęcia efektów koloryzacji.
      Jak przygotować farbę do nałożenia?
      Powiem tak,dziecinnie proste!W moim przypadku zawsze dziele farbę na dwie części: zawsze stosuje połowę na odrosty...Dlatego użyłam do tego celu moją nie zawodną szklankę i szpatułkę.Producent zaleca użycie przygotowanej już w zestawie buteleczki do której wciskamy krem koloryzujący.
       
      Całość intensywnie mieszam do uzyskania jednolitej masy...po pewnym czasie farba nabiera szarawego odcienia. Aplikacja jest dość przyjemna,konsystencja kremu nie spływa z włosów.

       Całą zaaplikowaną miksturę nakładam na odrost i żółte zabarwienia,
      następnie zawijam w foliowy czepek (torebkę) -trzymałam 35minut.

      Co do zapachu/koloru?
      Dość chemiczny...da się wytrzymać-nie szczypie w oczy.W czasie trzymania farby na włosach,,wystraszyłam się zabarwieniem (ciemnieje) zastanawiałam się czy to faktycznie ten kolor który chciałam?Ale bez obaw taki nadaje odcień w trakcie rozjaśniania.
      Koloryzacja/Efekt:
      Taa damm..tak wyglądam po farbowaniu i wysuszeniu włosów,w zestawie dołączona jest saszetka z odżywką która ładnie wygładza.Jestem zadowolona z efektu koloryzacji -faktycznie nadaje ładny odcień bez żółtych i nieestetycznych plam.Ujednolica i pokrywa odrost ,nadaje ładny połysk.
       Moje odczucia:
      Jednym słowem-JESTEM NA NIE...spodziewałam się lepszej pielęgnacji,niestety farba  niszczy włosy,mimo ładnego koloru ,nie polecam!Niszczy  i przesusza...mimo że moja skóra głowy bardzo się przetłuszcza.Sprawia że włosy od nasady są bardzo cienkie i błogie,ciężko je ułożyć po użyciu tej farby.Dobrze że nie nakładałam jej na całą długość bo nie wiem jak mogłoby się to skończyć..KOLOR ŁADNY-popielaty ,ale szukam łagodniejszej farby i bardziej z pielęgnacyjną formułą.

8 komentarzy:

  1. Kolor rzeczywiście ładny :)
    Ja malowałam odcieniem czarnym, niby wszystko było ok, ale powróciłam do koloryzacji u fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak typowo fryzjerskie farby różnią się i to w dużym stopniu niż te typowo z drogerii :)

      Usuń
  2. Ja byłam z tej farbki zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przykre, że nie pielęgnuje włosów.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co zauważyłam po znajomych to ciemne kolory z tej farby są lepsze niż wszelakie blondy. Nie wiem czym to się ma, ale przyjaciołka była mega zadowlona z brązu, a moja mama z blondu niestety juz nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli nie używałaś jeszcze to serdecznie Ci Polecam farbę Joanna Natura kolor srebrny pył oraz szlachetna perła. Ta farba jest bardzo tania (6zł) i bardzo dobra, nie niszczy włosów i ma dużo pozytywnych opinii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam farby Joanny i myślę że są dużo lepsze,dlatego że nie niszczą aż tak włosów...:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)