13 gru 2011

Oryginalny szwajcarski koński balsam ziołowy!

Przedstawiam Oryginalny szwajcarski koński balsam ziołowy dla osób które mają problemy z bólem mięśni, stawów i kręgosłupa.Doskonale sprawdza się u sportowców i osób aktywnych fizycznie narażonych na kontuzje, urazy, zakwasy oraz zmęczenie i napięcie mięśni. Skuteczny preparat dla osób nadwrażliwych na pogodę i mających tendencję do powstawania obrzęków, pajączków i żylaków
 Jak działa produkt?
Oryginalny szwajcarski koński balsam ziołowy przynosi znaczną ulgę w każdej chorobie zwyrodnieniowej i reumatyzmie. Skutecznie rozluźnia napięte i przesilone mięśnie, łagodzi bóle stawów, kręgosłupa i głowy. Zmniejsza obrzęki, pajączki a nawet żylaki dzięki poprawie funkcjonowania układu krążenia. Balsam wspomaga usuwanie stanów zapalnych i usprawnia ruchomość stawów. Stosowany do kąpieli stóp usuwa pieczenie stóp i niweluje odczucie „zmęczonych” nóg. Produkt doskonale regeneruje skórę: przyspiesza proces regeneracji przy otarciach, pogryzieniach owadów, poparzeniach. Balsam stosowany przez sportowców odpowiednio rozgrzewa mięśnie, chroni przed zakwasami i urazami oraz przynosi ulgę przy przemęczeniu.

 1.Oryginalny szwajcarski balsam ziołowy nie zawiera żadnych łatwo dostępnych, tanich substancji chemicznych np. kamfory, mentolu tylko składniki naturalne (olejki eteryczne), które są dużo droższe od wymienionych substancji sztucznych.

2.Olejki naturalne pochodzą z upraw nieskażonych ekologicznie, położonych blisko miejsca wytwarzania balsamu a nie z tanich chińskich upraw.

3.W naszym balsamie nie ma w składzie żadnych ''wypełniaczy'' np. żelatyny i innych bezwartościowych biologicznie substancji, które tylko zwiększają objętość produktu ale nie wpływają na skuteczność działania (małe opakowanie naszego balsamu wystarczy na znacznie dłużej niż duże opakowanie innej końskiej maści).

4.Do wytworzenia balsamu używane są komponenty o najwyższej potwierdzonej badaniami jakości a ta zawsze sporo kosztuje, mamy za to gwarancję zmniejszenia ryzyka uczulenia na produkt.

5.Balsam produkowany jest w małych partiach co zapewnia świeżość produktu ale niestety podwyższa koszty produkcji.
 W skład balsamu wchodzi woda z lodowców oraz wyciągi z 14 następujących ziół:
Aloes - Roślina "pierwszej pomocy". Jej sok goi rany cięte, łagodzi poparzenia i ukłucia komarów.
Anyżek - Bogaty w magnez, działa rozkurczowo przy bólach mięśni.
Arnika - Działa przeciwobrzękowo w , skręceniach stawów, urazach i bólach mięśni.
Kozłek Lekarski (Waleriana)

- Wpływa uspokajająco na układ nerwowy, działa rozkurczowo.
Eukaliptus - Posiada właściwości antybakteryjne. Skuteczny inhalator.
Świerk - Wspomaga krążenie krwi i zapobiega przegrzewaniu tkanki skóry.
Sosna - Wspomaga krążenie krwi, ma właściwości antybakteryjne.
Lawenda - Łagodzi skurcze mięśni oraz wpływa na głęboki, dający wypoczynek sen.
Rozmaryn - Działa łagodząco na bóle mięśni, hamująco na stany zapalne oraz wspomaga ukrwienie.
Mięta - Usuwa napięcia i działa odprężająco. Daje uczucie chłodzenia i dezynfekuje.
Tymianek - Skuteczny w przypadku infekcji bakteryjnych i grzybowych.
Kasztanowiec zwyczajny - Działa odprężająco i ożywia zmęczone nogi, pobudza krążenie.
Jałowiec - Wspomaga intensywne ukrwienie. Sprawdził się jako środek o działaniu antyreumatycznym.
Cytryna - Wzmacnia witalność, działa antyseptycznie, obniża ciśnienie krwi i gorączkę.
Sposób stosowania produktu:Regularnie, 3 razy dziennie, nanieść niewielką ilość balsamu na ciało i pozostawić do wchłonięcia.
W przypadku bólu głowy należy posmarować balsamem skronie i płat czołowy. Podczas kaszlu i bólu gardła wskazane jest posmarowanie szyi i klatki piersiowej. Przy katarze smarujemy skrzydełka nosa i wdychamy balsam jak inhalator.
Zaleca się stosowanie balsamu przed i po wszystkich czynnościach sportowych takich jak wędrówka, jazda na rowerze, na nartach itp.
Balsam dobrze się rozprowadza, nie pozostawia tłustej warstwy i nie brudzi odzieży.
Jest emulsją rozpuszczalną w wodzie i tym samym nadaje się do sauny, moczenia stóp i kąpieli w wannie.
Stosowanie balsamu nie grozi żadnymi skutkami ubocznymi.
Opakowanie plastikowe z zakręcanym wieczkiem 
pojemność:30ml,100ml,200ml,50ml producent Bewell Polska

Oryginalny szwajcarski koński balsam ziołowy jest preparatem zupełnie naturalnym. Nie zawiera kamfory, kortyzonu (hormonów sterydowych), lanoliny, mentolu, perfum, produktów pochodnych ropy naftowej, formaldehydów (lotnych, rakotwórczych związków chemicznych), konserwantów oraz alkoholu.

Receptura balsamu opracowana została w szwajcarskim laboratorium na podstawie gruntownych badań.




Moje osobiste odczucia po użyciu produktu:
Jestem osobą która boryka się z problemami obolałych rąk,zmęczonych nóg, zakwasami i częstymi obrzękami.Zawsze stosowałam różne olejki,apteczne maści które wsmarowywałam w zbolałe ręce po ciężkiej pracy,ale nie były na tyle skuteczne aby pomogły z bólem.Często jeżdze rowerem w cieplejsze dni i zdarzają mi się różne urazy.Dlatego sięgnełam po koński balsam ziołowy receptury Szwajcarskiej.Postanowiłam systematycznie wcierać w bolące miejsca, fajnie rozgrzewał moje zbolałe mięśnie i ładnie wygładził moją skórę.Oczywiście dużego efektu nie uzyskałam po pierwszym użytkowaniu,natomiast po systematycznej praktyce rezultaty były widoczne i odczuwalne.Balsam ukoił moje opuchnięte ręce i zakwasy.Zaskoczył mnie swoim działaniem i delikatną konsystencją jest bardzo wydajny!
Do tego aromatyczny zapach cudownych ziół był jak aromaterapia,odczuwałam intensywny zapach mięty,świerku i sosny.Polecam smarować go przedpójściem spać zapach nie samowicie wpływa dobrze na drogi oddechowe i bóle głowy.W dzisiejszych czasam ciężko nzaleźć chwilę czasu dla siebie,zbolałe nogi kto tego nie zaznał?Więc pewnie większość z was dotyka ten sam problem.Jeśli zadbasz o siebie będziesz cieszyć się pełnią życia.
Stosując balsam niczym się nie ryzykuje produkt jest całkowicie bezpieczny- możesz sobie tylko pomóc!
  • Przynosi ulgę w reumatyzmie i chorobie zwyrodnieniowej 
  • Zmniejsza obrzęki i żylaki, poprawia krążenie żylne
  • Łagodzi ból stawów, kręgosłupa i głowy
  • Wspomaga usuwanie stanów zapalnych
  • Usprawnia ruchomość stawów
  • Przyspiesza proces regeneracji przy otarciach, pogryzieniach owadów, poparzeniach
  • Niweluje uczucie zmęczonych nóg i piekących stóp
  • Harmonizuje i zapewnia ruchliwość
  • Poprawia samopoczucie
  • Pielęgnuje skórę
  • Balsam stosowany przez sportowców odpowiednio rozgrzewa mięśnie, chroni przed zakwasami i urazami oraz przynosi ulgę przy przemęczeniu.Rozluźnia skurczone i napięte mięśnie.
                                            więcej info na http://sklep.bewell.com.pl/

6 komentarzy:

  1. ciekawy :D nigdy nie używałam :D ciekawa jestem jak by u mnie działał :D

    PS. Jesli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale obszerna notka, przeczytałam jednym tchem :) na obolałe nogi musi być genialny ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, pewnie zimą dobrze sie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie końskie balsamy ;) Szczególnie właśnie na jakieś obolałe miejsca lub przy chorobie. Fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywka kosztuje ok 11 zł, szampon nie pamiętam, ale pewnie też coś koło tego. U mnie sprawdzają się naprawdę dobrze, zaczęłam od samej odżywki i już wtedy widziałam, że włosy są po niej lżejsze :) po jakichś 2 tygodniach widzę rezultaty- włosy są trochę mocniejsze. A szampon "dołożyłam" potem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, może sprawdze:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)