8 gru 2011

Ulubieńcy Listopada /Początek Grudnia+recenzja Calmaderm


Herbatka "Dobry Sen" poniej szybko zasypiam i mam ładne sny
Intimea   czyli coś do pielęgnacji ...dobra jakość i niska cena!
Witamina D3 czyli słońce w kapsułce !
Lakiery z Safarii  wystarczy jedna warstwa i gotowe.
Balsam do ust Avon  mmm uwielbiam go za zapach:)

Oczywiście Calmaderm
PantheVera & AloeVera Gel
PantheVera
 Aloes łagodzi podrażnienia, chłodzi i silnie regeneruje zaczerwienioną skórę.W składzie znajduje się 40 % ekstraktu ze stężonego aloesu oraz 5 % D-Panthenolu, który dobrze wnika w skórę łagodząc i gojąc podrażnienia, swędzenia i zaczerwienienia.. Wspaniale uzupełnia się z tymi dwoma składnikami olejek jojoba, który odżywia, zmiękcza, nawilża i natłuszcza naskórek. Doskonale wchłania się w skórę, zapobiega jej wysuszeniu poprzez wzmocnienie warstwy cementu między komórkowego.
Dzięki swoim właściwościom PantheVera jest idealny do stosowania po opalaniu , w gabinetach kosmetycznych po zabiegach depilacji, laserze oraz leczeniu radioterapią. Skutecznie łagodzi podrażnioną skórę, delikatnie chłodzi i uspokaja, działa nawilżająco i regenerująco, dzięki temu skóra jest przyjemnie gładka, nawilżona i napięta. Można go również stosować przy egzemie, niegroźnych urazach skóry lub po goleniu.

 
Moim zdaniem :
Dzięki właściwościom nawilżającym i delikatnej konsystencji skóra po depilacji jest bardzo miękka i idealna w dotyku.Przyjemna i higieniczna aplikacja,lubię jak produkt szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkiego natłuszczenia.Produkt w cenie 27,00 zł / 180ml

AloeVera Gel

Naturalny żel z Aloesu ( 90% stężenie) słynący ze swoich leczniczych i kojących właściwości. 
Aloe Vera żel polecany jest w przypadkach:
- zaczerwienienia i podrażnienia skóry
- opuchlizny z powodu ukąszeń komara lub oparzeń słonecznych
- podrażnień wywołanych innymi produktami kosmetycznymi

Aloe Vera żel jest produktem całkowicie naturalnym wyprodukowanym z wyciągu z Aloesu.Dzięki temu że produkty uprawiane są na ekologicznych plantacjach w ulubionych dla siebie warunkach klimatycznych, możliwe jest pozyskanie jak najwyższego procentu aktywnych substancji roślinnych.

W składzie AloeVery nie znajdą Państwo perfum ani barwników, nie ma zatem ryzyka wywołania podrażnień i alergii. Produkt jest testowany dermatologicznie.


Moim zdaniem:
Produkt używałam w nagłych wypadkach "czyli taki sos" dla suchej podrażnionej skóry
Podoba mi się skład i to że delikatnie chłodzi! Konsystencja żelowa ,funkcjonalne opakowanie o pojemności 100ml/16,00 zł. Szybko się wchłania ,kilkakrotnie nałożony daje uczucie ukojenia.Polecam po depilacji,opalaniu,lub nadmiernych otarć naskórka...nie uczula więc nie mogę się do niczego przyczepić...

Mniam herbatka :) Może łyczka? :)

Co myślicie o moich ulubieńcach?

11 komentarzy:

  1. fajni ulubieńcy, mam ten balsamik z Avonu swietny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. naszła mnie aż ochota na herbatkę:D lakiery safari - tylko jedna warstwa wystarczy? kurcze, muszę je w końcu gdzieś kupić:) Jak się sprawdza ta witamina D3? jakie daje efekty? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. herbatka pychaa :>

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta herbatka by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałaby mi się taka herbatka na sen, z którym ostatnio mam spore problemy:/

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę spróbować tą herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tą herbatke to sobie kupie jak znajde gdzies :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą herbatką zaciekawiłaś mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam ten zestaw carmadermu:)


    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)