1 lut 2012

Nowość! Algi Zielone od Jadwigi- Naturalna walka z niedoskonałościami cery + Uwaga konkurs!!!

Dar morza -Algi Zielone skuteczna broń
dla cery trądzikowej i tłustej!
 Lekarze i kosmetolodzy szukając związków bogatych w witaminy i mikroelementy, wspomagających funkcjonowanie organizmu i jednocześnie mogących poprawić wygląd naszej skóry, sięgnęli do głębin morskich. W morzu żyje, bowiem ponad 500 tysięcy gatunków roślin i zwierząt. Jednym z cenniejszych darów morza okazały się algi! 

Zawarte w algach węglowodany działają bakteriostatycznie, regulują pracę gruczołów łojowych (mannit, mannitol, sorbitol), aktywnie nawilżają (karagen). Maska z alg zielonych absorbuje nadmiar sebum i oczyszcza skórę dzięki olejkowi z drzewa herbacianego. Sam olejek doskonale wspiera walkę z trądzikiem. Posiada bardzo silne właściwości bakteriobójcze oraz przeciwgrzybicze, a jednocześnie znacznie przyśpiesza gojenie ran.
 Cynk zawarty w mule morskim działa regulująco, ściąga pory. Kwas salicylowy z liści wierzby zmniejsza ślady potrądzikowe. Rozluźnia warstwę korneocytową skóry, złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka. Posiada również właściwości przeciwzapalne i antybakteryjne. Skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmiany grudkowo -krostkowe. Wykazuje zdolność przenikania przez warstwę sebum, oczyszcza i odblokowuje pory skóry.
Zapobiega powstawaniu wyprysków i pomaga oczyszczać skórę z zaskórników. Mentol działa odświeżająco. Glinka zielona ma właściwości dezynfekcyjne, odkażające i odżywcze. Koi drobne skaleczenia. Jest bogatym źródłem mikroelementów. Wykazuje skuteczne działanie ściągające i zmniejsza rozszerzone pory. Delikatnie oczyszcza skórę oraz usuwa martwe komórki naskórka.

          
Działanie:
*absorbuje nadmiar sebum
*oczyszcza
*działa regenerująco i ściągająco
*zmniejsza ślady potrądzikowe
*odświeża
*dezynfekuje,odkaża
*koi i odżywia

 Zastosowanie:
Zmywamy twarz mleczkiem kosmetycznym i tonizujemy tonikiem ziołowym.Rozrabiamy 40ml proszku w 100ml wody destylowanej lub mineralnej o temp.20'C w szklanym lub porcelanowym naczyniu-energicznie mieszamy do utrzymania gładkiej konsystencji.

 
Nakładamy na twarz następnie po 6-10 minutach następuje całkowie zastygnięcie maski po  upływie 20-25 min zdejmujemy(można w całości),resztki usuwamy papierowym ręcznikiem.Pozostawić bez zmywania polecana po zabiegu oczyszczania lub serii do wyleczenia skóry.


Moje odczucia:
Po nałożeniu maseczka bardzo szybko zastygła,dlatego ważne jest umiejętne nakładanie.Czułam niesamowite zimne mrowienie jakby skóra chłonęła odżywcze składniki w głąb mojego naskórka,przy okazji oczyszczała z toksyn,nadmiaru sebum i wszelakich zanieczyszczeń.W trakcie zabiegu byłam bardzo zrelaksowana a w powietrzu unosił się zapach drzewa herbacianego. Jakie było moje ogromne zdziwienie po zdjęciu gumowej maski ?
Po prostu efekt był rewelacyjny. Moja skóra była bardzo gładka,odżywiona,wszelkie zaczerwienienia zniwelowane, wypryski i stany zapalne zaczęły się szybciej goić,świetnie oczyściła i zregenerowała cerę.


Dziewczyny Algi są wspaniałe!One działają!  
 Polska firma Jadwiga stworzyła rewelacyjny produkt,uzyskamy super efekt jak po wizycie u kosmetyczki.Oczarowana?To mało powiedziane!
Ja wątpliwości nie mam co do tego produktu,kolejny raz potwierdziła się słuszność że warto kupować to co Polskie!

Więcej info na 


Uwaga Konkurs od firmy Jadwiga !

11 komentarzy:

  1. Kwas salicylowy brzmi dla mnie jak "wezmę Cię i uczulę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbeńko nie ma się czego bać...mnie nieuczulił ! To są dobrane proporcje które nie powinny powodować uczulenia.Oczywiście maska przystosowana jest do cery tłustej i trądzikowej (mimo tego nigdy nie wiadomo jak cera zareaguje na dany składnik) mimo że mam tendencje do zaczerwienień w okolicach nosa nic mi nie zaszkodziło a wręcz pomogło!

      Usuń
  2. zainteresowałaś mnie :) nigdy nie miałam takiego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze o tym kosmetyku nie słyszałam! Czy można go dostać w jakiejś drogerii?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uważam, że co polskie i naturalne -to dobre :) ten produkt wydaję się być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te algi to cos dla mnie krucze ja chce!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z algami mam zawsze do czynienia w saloni kosmetycznym po mikrodermabrazji diamentowej - ulga jest niesamowita, wszystkie zaczerwienienia znikają od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. napewno jest dobra jednak nie dla mnie mam sucha skora jak pergamin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I faktycznie zastyga na gumowo? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam algi białe z Jadwigi, świetnie łagodzą podrażnienia skóry.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)